Voor het MKB

Zoals het een administratiekantoor betaamd verzorg ik Uw complete financiële administratie, salarisadministratie en daarnaast alle voorkomende fiscale aangiften. Indien U daaraan de voorkeur geeft kan ik Uw administratie ook ‘accountants-klaar’ maken, dus inclusief alle door de accountant benodigde bescheiden en specificaties.

Mijn administratiekantoor houdt zich voornamelijk bezig met het verzorgen van administraties voor het Midden- en Kleinbedrijf. Door de zeer ruime ervaring wordt Uw administratie snel en vakkundig verzorgd. Ik doe dit voor een alleszins redelijk tarief. Speciaal voor startende ondernemingen hanteer ik een zogenaamd ‘starterstarief’. (vraag naar de voorwaarden)

Bij mijn kantoor kunt U er ook voor kiezen om zelf (een deel van) Uw administratie te verzorgen. U maakt dan gebruik van de programmatuur van SnelStart (www.snelstart.nl) en door middel van backup-uitwisseling houden we de administratie up-to-date.

Voor particulieren

Naast mijn werkzaamheden voor het MKB verzorg ik jaarlijks ongeveer 200 particuliere aangiften Inkomstenbelasting. Wilt U dat ik de volgende keer ook Uw aangifte Inkomstenbelasting verzorg?

Voor de kosten hoeft U het echt niet te laten! Doordat U Uw aangifte door een officiële BelastingConsulent laat verzorgen kunt U er van op aan dat U zo veel mogelijk terugkrijgt (of zo weinig mogelijk betaald uiteraard). U heeft geen DiGiD of iets dergelijks nodig ; alles loopt via mijn electronische postbus bij de Belastingdienst.

Maar natuurlijk kunt U ook bij mij terecht voor Uw aanvraag/wijziging Zorgtoeslag, Huurtoeslag of Voorlopige Teruggaaf! Wilt U een afspraak maken voor het verzorgen van Uw aangifte Inkomstenbelasting? Klik dan hier en ik stuur U een overzicht van alle benodigde bescheiden!

Voor startende ondernemers

Bent U van plan een onderneming te starten? Laat U dan eerst goed informeren over alle consequenties hiervan! Ik zet alle consequenties netjes voor U op een rij en bespreek dat met U.

Klik hier voor een informatief gesprek!

Speciaal voor startende ondernemingen hanteer ik een zogenaamd ‘starterstarief’. (vraag naar de voorwaarden)

Voor de financiële huishouding

Door een samenwerking met een collega is het nu ook mogelijk om Uw ‘financiële huishouding’ door te laten lichten. Dit geldt niet alleen voor Uw hypotheek, maar ook voor al Uw verzekeringen, Uw pensioen e.d..

Wilt U gratis en vrijblijvend een afspraak maken om Uw financiële huishouding door te laten lichten? Klik dan hier!

Voor detachering

Heeft U tijdelijk extra administratief personeel nodig door ziekte, bevalling extra drukte of andere redenen?

Ook daarmee kan ik U van dienst zijn!

Ik ben namelijk ook in te schakelen voor tijdelijke, specifieke opdrachten (detachering). Ik stel hierbij geen voorwaarden aan de duur van de opdracht. U kunt mij dus per dag detacheren.

Op Facebook

Heeft U behoefte om met andere klanten van mijn administratiekantoor iets te bespreken? Bijvoorbeeld over hun ervaring met mij cq. mijn administratiekantoor? Dan is het goed om te weten dat er voor (potentiële) klanten van mijn administratiekantoor een Facebook pagina beschikbaar is via deze link. Via deze pagina kunt U in contact komen met andere klanten van mijn kantoor om op die manier (neutrale) informatie over mij te krijgen.

Heeft U naar aanleiding van bovenstaande nog vragen en/of opmerkingen?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met mij op!

© 2016 - Administratiekantoor A.C. Roodbol

Gerealiseerd door Webtelligo